23 Απρ 2008

Ας παίξουμε..


μετά από την πρόσκληση της αγαπητής Ροδιάς

Απανταμεεε σταα

-Γιατί κλαις;
για να αντέχω
- Γιατί δεν κλαις;
γιατί αντέχω
- Πού είναι ο βάλτος;
σε ένα μικρό σημείο του εγκεφάλου μου

- Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
μια όψη μου, κρύβεται σε ένα άλλο σημείο του εγκεφάλου μου
- Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
Εκεί μέσα πάλι.
- Περιφρονείς κάτι;
Ναι Ακόμα κι αν το αγαπάω.
- Θα ερωτευόσουν για πάντα;
Για πάντα;
- Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
Για να βγάζουν λεφτά οι μεσολαβητές. Για να παίρνουν κάποια και οι «καλλιτέχνες».
- Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
Όχι, υπάρχουν έργα τέχνης και «έργα τέχνης». Και πωλούνται.
- Do you remember revolution?
Ναι, θυμάμαι στιγμές απ αυτή και αναμένω την ολοκληρωτική.
- Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
Όχι ή Ναι;

-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ' τον πάγο;
Όχι. Αν το τζάμι δεν έσπαγε από τον πάγο, θα τον έβαζα να μου πει ιστορίες από τη ζωή του.
- Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
Ορθάνοιχτα και θα στηνόμουν.
- Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ΄το νόμο;
Όχι, καμία πέτρα δεν κυλάει, αν αυτό που τη σταματά είναι ο φόβος του νόμου.

- Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
Αν ήμουν με παρέα, να λέμε και κανα τραγουδάκι νυχτερινό, ναι.
-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
Αν και είναι για σκότωμα Όχι. Δεν θέλω να σκοτώσω κανέναν.
-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ΄αστέρια;
Ναι, γιατί θα βλεπα μέσα τους τα αστέρια.
- Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Όχι, γιατί η θλίψη θα περάσει. Απ το πηγάδι πώς θα βγω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: